Mijn grootste uitdaging ligt bij het adviseren en begeleiden van veranderingsprocessen met als doel het succesvol verbeteren van bedrijfsvoering (ook of juist van een 8 naar een 9+). Centraal staat het behalen van zakelijke ambities van mijn klanten.
Vanuit visie, een duidelijk doel, een samenhang van activiteiten en focus op actiepunten die resultaten echt verbeteren adviseer ik bedrijven. Doelstellingen zijn o.a. het vergroten van: winstgevendheid, omzet, klantbeleving en KTV, ROI, medewerker tevredenheid, proces en efficiency.
Mijn speciale interesse gaat uit naar het ontwerpen van nieuwe business modellen (gebaseerd op het Business Model Canvas) om zo de concurrentie voor te blijven en organisaties te laten floreren en te transformeren tot High Performance Organisaties. Het inbouwen van WOW-momenten voor klanten is daarbij een belangrijke uitdaging waarmee ik organisaties graag ondersteun. Enerzijds door creatief mee te denken en anderzijds door het personeel hierin te trainen en processen hierop in te richten.
De kern van groei en succes zit in het rendement van ‘geluk en passie’ van medewerkers als succesfactor voor (HP) organisaties.
‘Samen op weg naar een succesvolle én gelukkige TOP-organisatie!’
Specialismen: Coaching | Training | Consultancy | Business Excellence | Seminars | Positionering | Business Model Canvas | Supercoaching | Klantbeleving | High Performance | Communicatie | Customer Experience Management | Changemanagement | Rendement van Geluk | Verbeteren | Happiness | Creativiteit | Doorbraak |